♀ ǾŊLŷ ~♥~ ŁǾòŎV乇♂
♥عشق حقیقی♥
درباره وبلاگ


♥سلام به وبلاگ ما خوش اومدین♥منو عشقم(حامد)رو با دادن نظر های خشملتون خوشحال کنین♥ همتونو دوس دالیم ♥♥21 ابان♥♥استلا♥حامد♥♥19 شهریور♥♥

پيوندها
دل باخته
Fashion & Music
قلب يخي من
❀◕ ‿ ◕❀ man dokhmale maloosam❀◕ ‿ ◕❀
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

                                تبادل لینک هوشمند

♥ما رو با اسم ♀ ǾŊLŷ ♥ ŁǾòŎV乇♂ و آدرس hamed-stella.LXB.ir لینک نمایید.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 12944
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

نويسندگان
✗ŞTėŁŁą & ΉдMèÐ✗

آرشيو وبلاگ
آذر 1391
مرداد 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 3 مرداد 1398برچسب:, :: 12:56 :: نويسنده : ✗ŞTėŁŁą & ΉдMèÐ✗

Romantic Lovers Royalty Free Stock Photo

 

برای اینهمه عشقی که در دلم حس میکنم به تو مدیونم بهترینم
 

به تو که به زندگی من رنگ و بو دادی

به زندگی من خوشی بخشیدی

بهترین لحظات زندگیم با تو و در کنار تو بوده

تویی که دیدنت برای من بزرگترین آرزو و بوییدنت واسه من اوج لذته

تویی که قلبت، قلب منه

اسمت، اسم منه .. حرفت، حرف منه

و زندگی من بدون تو هیچه



نظرات شما عزیزان:

ashkan tehrani
ساعت23:27---8 شهريور 1391
اول ازهمه سلام شمابرعکس منو محمدزدیدتوکاراونلی لاو که مانولاوهستیم خیلی قشنگ بودهمچنین قطرهای اب که ازوبلاگتون سرازیرمیشدبرام جالب بودوزحمت کشیدید من این گل روبه رسم یادبو میدم به شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: